Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Promordius 10 Heroic ...
2018 jun. 04

Taktika > Throne of Thunder > Jin'rokh the Breaker - Jin'rokh the Breaker HC - Horridon - Horridon HC - Council of Elders - Council of Elders HC - Tortos - Tortos HC - Megaera - Megaera HC - Ji-kun - Ji-kun HC - Durumu the Forgotten - Durumu the Forgotten HC - Primordius - Primordius HC - Dark Animus - Dark Animus HC - Iron Qon - Iron Qon HC - Twin Consorts - Twin Consorts HC - Lei Shen - Lei Shen HC - Ra-den (HC)

Throne of Thunder raid nyolcadik bossaPrimordius, 305 Milla HP-val.


Mélyen a Thunder King szigeti fellegvára alatt mogu hús-formálok ismeretlen mágikus anyagokból megalkották a Saurokot. Mikor a fellegvárat elhagyták, néhány kísérleti alany túl sokáig maradt a sötét medencékben.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 DPS

 

 

Primordial Strike: Primordius 800.000 Physical damaget okoz a célpontjának és mindenkinek maga előtt 7 yardon belül.

 
Malformed Blood: Primordius periodikusan debuffot rak a a célpontjára, ez 20.000 Nature damaget okoz 3 másodpercenként, de erősíti a player támadásait is, így minden támadása további 20.000 Nature damaget okoz a Living Fluidoknak és a Viscous Horroroknak. Ezek az effectek stackelnek.
   
Mutated Abomination: Primordius 75%-kal kevesebb damaget kap azoktól a playerektől,akiken nincs Fully Mutated duff.
   
Evoltuion: Primordius képes mutálódni a Living Fluidoktól és Mutagenic Pooloktól, ezen kívül van egy alap mutációs sebessége. Mikor a HP barja alatt lévő mutációs szintet indukáló piros csík feltöltődik, Primordius mutálódik. A mutációtól 5%-kal megnő az általa okozott damage és egy új mutációs képességet kap. Ez az effect stackel. Egyszerre csak 4 mutációs képessége lehet.
   
Mutation: Ventral Sacs: Primordius 20.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként minden playernek, amíg ez a mutáció aktív.
   
Mutation: Gas Bladder: Primordius gázzal borít be maga körül egy 25 yard sugarú körben mindent, ez 1.000.000 Nature damaget okoz és aránysan eloszlik a gázban lévő playerek között.
   
Mutation: Acidic Spines: Primordius tüskét lő ki a playerekre 3 másodpercenkén, ez 110.000 Nature damaget okoz mindenkinek a célpontok 5 yardos körzetében.
   
Mutation: Pathogen Glands: Primordius rálő egy playerre, ez 120.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként 10 másodpercen keresztül.
   
Mutation: Metabolic Boost: a mutációtól Primordius sokkal gyakrabban használja a képességeit és 50%-kal megnő a támadási sebessége.
   
Mutation: Erupting Pustules: Primordius 10 másodpercenként számos lövedéket lő ki magából véletlenszerűen választott helyekre, ezek 200.000 Nature damaget okoznak a becsapódás 2 yardos körzetében.
Living Fluid: a terem szélén elhelyezkedő tócsákból folyamatosan Living Fluidok (piros trutyik) jönnek elő és lassan Primordius felé csúsznak.
   
Mutate Primordius: ha a Living Fluid eléri Primordiust, akkor a boss elnyeli azt és megemeli Prinordius mutációs szintjét.
   
Mutagenic Pool: ha egy Living Fluid meghal, akkor egy Mutagenic Poolt hagy maga után, ami felszedve mutálhatja Primordiust vagy a playereket.
   
Mutate Primordius: ha a boss belelép a Mutagenic Poolba, akkor elnyeli azt és növeli a mutációs szintjét.
   
Mutate Player: ha egy player lép a Mutagenic Poolba, akkor 100.000 Nature damage kíséretében elnyeli azt és Pozitív Mutációt ad neki. 5 mutáció után minden további mutáció Negatív lesz. Ha 1 emberről dispellezzük a mutációt, akkor az összes emberrről le kell szedni! A Dispell az összes mutációt leszedi a playerről.
   
Volatile Pool: mikor egy Living Fluid meghal, nagyon ritkán egy Volatile Poolt hagy maga után, ez szintén mutálhatja Primordiust és a playereket is.
 
Mutate Primordius (Volatile): ha a boss belelép a Volatile Poolba, akkor elnyeli azt, ez maxra tölti Primordius mutációs szintjét és visszatölti a maximális élete 10%-át.
   
Mutate Player (Volatile): ha egy player a Mutagenic Poolba lép, akkor 200.000 Nature damaget és egy Negatív Mutációt kap 1 másodpercenként. A Dispell az összes mutációt leszedi a playerről.
 
Mutációk
   
Helpful Mutation: Thick Bones(+): 5%-kal növeli a player minden Statját.
   
Harmful Mutation: Fragile Bones (-): 10%-kal csökkenti a player minden Statját.
   
Helpful Mutation: Clear Mind (+): 10%-kal növeli a player Masteryjét.
   
Harmful Mutation: Clouded Mind (-): 20%-kal csökkenti a player Masteryjét.
   
Helpful Mutation: Improved Synapses (+): 10%-kal növeli a player Hastejét.
   
Harmful Mutation: Dulled Synapses (-): 20%-kal csökkenti a player Hastejét.
   
Helpful Mutation: Keen Eyesight (+): 10%-kal növeli a player Critical Strike esélyét.
   
Harmful Mutation: Impaired Eyesight (-): 20%-kal csökkenti a player Critical Strike esélyét.
   
Fully Mutated: miután a player összeszedett 5 Pozitív Mutációt, átváltozik és teljes damaget tud okozni Primordiusnak. Innentől kezdve minden Mutáció Negatív lesz.

 

 

Viscous Horror: erősen mutált teremtmények
Black Blood: A Viscous Horror egy debuffot tesz aktuális célpontjára, ezzel 3 másodpercenként 20.000 Nature sebzést okoz, továbbá a megfertőzött játékos minden ütésével további 20.000 Nature damaget okoz Primordiusnak (ha Primordiust üti). Ez a debuff 60secig van fönt.
Deadly Mutagen: Ha egy Viscous Horror add eléri vagy megközelíti Primordiust (kb 10 yard), akkor a mutáns energiák keveréke felrobban és 999.999 Nature sebzést okoz mindenkinek!

 

 

Heroic módban csupán csak egy új add ( Viscous Horror ) jelenléte módosít a taktikán, ami 30 secenként spawnol, és a képességei használatának megfelelően kell kezelni.

 

 

Taktika a normal módon indul, 1 tank a bosst fogja és szépen lassan futtatja a belső kör szélén, másik várakozik.

A dpsek a beszivárgó kis addokat öldösik és gyüjtik a visszamaradt pacákból a Piros buffokat (5 db kell), az átváltozott emberek ( Fully Mutated ) pedig igyekezzenek a bosst dps prióba tartani amenyire lehetséges és a szituáció engedi. Ha minden dps át van változva akkor mehet a burst TW, BL minden.

 

Mivel pull után nemsokkal megjelenik az új addunk, így mindként tanknak már figyelni is kell.

Mikor megjelenik az új addunk, akkor (természetesen picit előtte már) a várakozó tank felveszi Primordiust és az addig őt fogó tank kimegy az új addra ( Viscous Horror ), és Primordiustól távol (minimum 10 yardra) fogja, szépen futtaja a boss mögött, vagy beviszi a platform közepére, de mindig kellő távolságra a bosstól, és Primordiust övező zöld körön kívül a Deadly Mutagen képesség miatt. Erre azért van így szükség, mert figyelni kell a tankokon halmozódó Malformed Blood stackeket is, és ha lehet akkor azonos szinten tartani a két tankon.

Amikor lejön a nagy add, akkor a dps ráfordul és gyepa, érdemes megvárni amíg a debuffot ( Black Blood ) aktuális tankjára felteszi és utána leverni (de mindenképp 30secen belül végezni kell vele, mert ugye jön a következő). Ha a debuffot feltette, akkor le lehet durrantani az addot és tank csere, a debuffos megy Primordiust fogni, hisz neki a debuffból adódóan +damege bosstja van, a debuff nélküli tank pedig figyeli a következő nagy add megjelenését nehogy a boss közelébe keveredjen, majd ha ő is megkapja a debuffot akkor visszacsere.....tankok így cserélgetnek, de maximum 2 nagy add után mindenképp javasolt a csere.

Tankoknak még amire nagyon kell figyelni a mozgó lila tócsa ( Mutate Primordius (Volatile) ), még véletlenülse érje el vagy menjen keresztül Primordius egy ilyenen, mert visszahealel a nehezen levert HPn.

Továbbra a játékosoknak is figyelni kell hogy ők se menjenek bele egy ilyen lila pacába ( Mutate Player (Volatile) ) vagy épp a nagy dpsqq közepén nem figyelnek és eléri őket.

 

 

 

Tank (Blood DK) Heal (Restoration Shaman) Dps (Frost Mage)
     

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016